IT'S ALL THERE

har haft en så himla bra helg. jag och wilma myste till de i fredags när jag kom till stan med hämtmat och godis i soffan. sen tog de inte lång tid innan vi båda låg och sov i varsitt hörn.
 
lördagsmorgonen började med julkalendern (woho) och mys med tända ljus och sedan forsatte vi julandan med carola i högtalarna och massor med julpynt. tänk när man själv har samlat på sig julsaker genom åren som är sådär speciella att ta fram. sedan blev de storhandling och förberedelser inför kvällen. världens bästa vänner kom över för att fira min 21a födelsedag. ja. så gammal är jag nu. shit. vi hade en fantastiskt rolig kväll. som helt oväntat men förjäkla bra - blev en mustaschfest. stort tack till er! 
 
på söndagen blev jag väckt med skönsång av mamma och lillasyster som kom med frukost på sängen och fina paket. och så fick jag ett paket med änglar på. från hemlig avsändare. visade sig vara finaste frida som tänkt på mig och skickat paket och brev! några tårar senare så hann jag känna efter lördagen. tog ett tag att bli människa igen. men när mormor trippade innanför dörren och jag fått en hemmabakad lussebulle så var födelsedagen till godo. och kvällen spenderades på lokomotivet med mamma. och en makalös konsert av tommy körberg. han är både sjukt jävla (ursäkta) rolig och sjunger som en gud. näsdukarna kom till användning. när han sjöng fattig bondräng och bridge over troubled water - ibland kan man inte sätta ord på sina känslor. de var ett sånt tillfälle. så en fantastisk helg och födelsedag har jag haft!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0