DECEMBER THIRD

måndag och tillbaka till verkligheten. har varit sjukt trött idag. de är tur man har fina människor omkring sig. kvällen har spenderats i sängen. skypat med min älskade natasja som snart kommer hem till svea! och även med min darling som befinner sig i belgien. de är så konstigt. fast vi ofta inte ser varandra på ett par dagar så känns de mycket längre nu. kanske skiljer lite på gävle och belgien i och för sig. men när man vet att de ändå inte är så långt borta egentligen. lite saknad är ju bra. de är mysigt att sakna varandra också. sedan har jag julpyntat lite i mitt lilla rum. tänt tomteljus och satt nejlikor i apelsiner. luktar så himla gott! nu måste jag hoppa i säng. godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0