YOUNG FOLKS

har äntligen landat hemma efter en förmiddag på jobbet. det var riktigt tungt att gå upp imorse men totalt värt det för jag har haft en fantastisk helg. svårt att beskriva det med ord. vi har campat hemma hos natasja i deras underbara hus precis vid havet. det har varit en solskenshistoria - bokstavligen talat. slottsskogen levererade makalöst bra musik och härlig festivalkänsla. bon iver i fredags gjorde mig mållös. ben howard i lördags gjorde mig knäsvag. så himla bra. och lördagnatten avslutades med premiären av ingrid där bland annat lykke li, peter, bjorn och john och andrew wyatt bjöd på en grym show. det allra bästa är alla fantastiska människor som jag delat detta med. ni är så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0