20.57

onsdag och tredje dagen på jobbet. det är helt sjukt. det känns som att jag varit där mycket längre redan. huvudet går på högvarv och vi i princip korvstoppas med information. men. det är riktigt roligt! jag har redan lärt mig så himla mycket. vi är en grupp på 24 personer som nu är skeppet på tres kundservice. ett riktigt bra gäng! vilket känns väldigt skönt. igår fick vi våra platser på träningskeppet, som är där vi kommer befinna oss under vår utbildning. igår var det dags för första samtalet. galet nervös kan jag säga. men det gick så jävla (ursäkta) bra att jag fick ett sälj. direkt. bara sådär. glädje! så nu är alla peppade på mer samtal. det är klurigt men väldigt roligt och givande. sen så får vi se hur allt utvecklar sig. hänt så himla mycket det senaste dagarna. men jag vet att de kommande månaderna kommer att bli fantastiska. även utanför jobbet. det ser jag fram emot.
 
nu sitter jag helt slut på syrrans rum. har haft ett långt och mysigt samtal med mannen i norr. kikar lite på robinson, ungefär den nivån jag är på, haha. har köpt hem lite nötter som jag ska knapra på och sen slumra till en film. skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0