UPDATE

mitt huvud värker. har typ druckit tre liter vatten snart. det verkar inte hjälpa. är sjukt trött. det är ett virrvarv i mitt huvud just nu av noter och termer. blev lite fynd från marknaden för tjejerna. hade hellre hängt med dit. men det är bara att ladda om. imorgon står klockan på sex och en ny skolvecka drar igång. bara åtta veckor kvar. helt galet. vi har precis skypat med frida. hela bunten. åh vad jag önskar att hon och stina var här med oss. men bäst av allt är att vi får hela sommaren tillsammans. allihop. kvällen blir lugn för mig och emelie, resten av gänget ska in till downtown och kolla på LA kings.

Kommentarer
Postat av: Cina

Hoppas huvudvärken gav med sig!

Ha en bra dag i skolan!

Kram!

2012-04-16 @ 16:42:38
URL: http://cinaslada.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0