update

emelie har tjatat i flera veckor om någon himla disneyfilm som hon var/är galen i. igår hittade hon den. ducktales the movie. så den rullar här hemma nu. tror aldrig jag sett henne så exalterad förut över en film. så nu har jag tre roomies fastklistrade framför televisionen. just det. jag fick ett glädjande samtal nyss. ska på min första site observation nästa vecka på en reggio emilia skola. ska bli riktigt roligt. tror även att jag tar plats i soffan nu. kan ju inte banga på kalle anka.

Kommentarer
Postat av: Piffen

Oh, vad spännande Lovisa!:) jag har precis läst om reggio Emilia i skolan, jag vill höra hur det var sen!:)

Kram!:)

2011-10-01 @ 08:08:34
Postat av: lovisa

åh vad kul! då vet du lite vad jag pratar om, det är så himla spännande:) berättar allt sen, hoppas allt är bra med dig:) kram!!

2011-10-01 @ 09:32:51
URL: http://lovisaalantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0