SJUTTONDE OKTOBER

imorse lämnade vår lilla hustomte oss. det känns faktiskt lite tomt. men snart är han tillbaks igen! jag och amanda har spenderat mestadels av dagen tillsammans, vi har besökt lite halloweenbutiker i närheten, och provat utklädnader. riktigt roligt faktiskt. det ska bli kul att se hur halloween här är. redan är massor av hus utspökade med pumpor, spöken och liknande. resten av dagen har jag pluggat. två midterm denna vecka. jag hoppas att den går fort. mandsan slängde ihop en god tonfisk pasta till middag och sedan däckade vi alla i varsitt hörn. jag och mandsan på golvet brevid varandra. en av få fördelar med heltäckningsmatta. nu sitter jag och myser med en kopp te och skorpor. hur bra som helst.

Kommentarer
Postat av: A1

mysdag<3

2011-10-18 @ 21:41:18
URL: http://amforsell.blogg.se/
Postat av: lovisa

oja!<3

2011-10-19 @ 02:04:39
URL: http://lovisaalantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0