turn the music up

dagen har bestått av en hel del USA-fix. köpte mig äntligen en egen resväska, en stor och fin. har två punkter kvar på visum listan att pricka av innan jag kan boka tid på ambassaden, förhoppningsvis löser det sig imorgon. då får min kära kilroy-kontakt agera superhjälte och rädda mig. vill att allt ska vara klart. nu.

på fredag är det midsommar. redan känner jag? det är väl tidernas klyscha att säga att tiden går fort. men den gör ju verkligen det. snart är det som sagt midsommar, sedan vecka tjugonio då jag slutar jobba, sedan är det augusti och förhoppningsvis way out west, sedan är det sextonde augusti, och då åker vi. galet. mycket som ska hinnas med. hoppas på en super sommar med alla mina bästa tjejer och killar. vilket jag inte tvivlar ett dugg på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0