WHAT WE DREAM IS ALL THAT MATTERS

igår när jag kom hem från min lektion (lite småsur och nervös över att fått ett sms om att behöva köpa bananer till vår frukost, på min egen födelsedag? haha) så blev jag grundlurad och överraskad när jag klev innanför dörren, med sång, ballonger, skumpa, presenter, och framförallt, smörgåstårta. tjejerna hade ordnat så himla fint här hemma och jacke och carl-adam var finklädda i slips och fluga. jag hade verkligen ingen aning och jag blev så himla glad!

en hel smörgåstårta senare och samtal med familjen så var det dags igen. efter order om att ta med bikini började vi promenera mot havet. just i det tillfället så var min tillitsnivå ganska låg och ett antal scenarion utspelade sig i mitt huvud. det visade sig inte vara värre än en mysig efterrätt på cheesecake factory. så jag kunde andas ut och fick både sång och en supergod banancheesecake på deras uteservering i solen. överraskningarna var inte slut där utan vid åtta kom en limousine och hämtade upp oss alla tjejer och tog oss till hollywood och supperclub. jag som stod och väntade på en taxi blev så förvånad att jag la på luren när jag pratade i telefon. på supper väntade middag med underhållning och dans kvällen lång. tack världens bästa och finaste tjejer för allt ni ordnat och donat med, ni gjorde verkligen min dag till något alldeles extra. och det kommer jag aldrig att glömma! och tack för alla fina gratulationer jag fått. det värmer.

Kommentarer
Postat av: A2

Det bästa för den bästa <3

2011-12-04 @ 00:00:30
URL: http://awibring.blogg.se/
Postat av: Karin

Åh, va kul allt låter. Det förtjänar du Lovis! Love you<3

2011-12-04 @ 08:18:45
Postat av: Cina

Åh vad det låter roligt! Vad du/ni får vara med om! Härliga bilder!!!!!! Värmer skönt i mammahjärtat!

Vi hade födelsedagsfika här igår, 15 pers i vardagsrummet. Alla hälsade till dig och ville veta. Allt! Mormor fick din bloggadress!!!!!

Kram

2011-12-04 @ 10:51:14
URL: http://cinaslada.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0